برنامه اجرا شده گروه طبیعت گردی روژان

12001
آبشار لوه کوه پلاس

گروه دوستانه طبیعت گردی روژان

این گروه که تابع قوانین خاص اعضاش میباشد که با رعایت اصول اخلاقی و شئونات یک ایرانی هدایت میشود
گروه روژان سفرهای داخل استانی و خارج استانی رو با در نظر گرفتن رفاه حال اعضاش برگزار مینماید که یکی از این سفرهای خارج استانی رو به شرح ذیل میباشد.
سفر اخیری که گروه روژان داشته به آبشار لوه واقع در پارک جنگلی روستای لوه در استان گلستان میباشد .
در مورخ ۱۶شهریور روز ۵ شنبه ساعت سه بعداز ظهر میدان استقلال با سه دستگاه مینی بوس و به تعداد ۵۸ نفر از اعضا محترم گروه به سمت آبشار لوه حرکت نمودیم .
در ساعت ۱۹/۳۰ در بابا امان توقف کرده و همراهان عزیز پس از اقامه نماز به خرید و سپس صرف شام سبک پرداختند .
ودر ساعت ۲۱ به سفرمون ادامه دادیم .
ساعت ۲۳در استراحتگاه روستای دشت جهت استفاده از سرویس بهداشتی و خرید توقف نموده و سپس در ساعت ۲۳/۳۰ حرکت نمودیم .
ساعت ۱/۳۰ نیمه شب در پای آبشار با بر پایی چادرها مستقر گشته و دوستان عزیز بخواب ناز فرو رفتند .
صبح ساعت ۷/۵ بیدارشده و املت وچای بعنوان صبحانه مهیا شد که ناگهان باران شدیدی آغاز شد و شخصی ناشناس سخن از سیل زده و ترس در وجود اعضا گروه انداخت که مجبور به جنع آوری چادر ها نموده و سراسیمه به بالای رودخانه هجوم آورده و وسایل را در مینی بوس ها قراردادیم که در این هنگام نه از شخص ناشناس و نه از باران و سیل خبری بودناچارا به روستا رفته که در مسیر توقف واسه عکس گرفتن از طبیعت کرده و سپس به روستا رفته و سه باب منزل واسه گروه اجاره کردیم و در آنجا مستقر گشتیم
پس از استحمام و تمیز نمودن چادر ها و لوازم و صرف ناهار بسمت یکی از آبشارهای زیبای لوه رفته که از روستا ۲۰ دقیقه فاصله داشت
این آبشار که حوضچه آیی به عمق بیش از ده متر داشت مکانی عالی واسه شنا و شیرجه زدن و تفریح وصف ناپذیری برای عزیزان شد .
پس از بهرمندی بهینه از مسیر و آبشار و حوضچه به منزلگاه برگشتیم .

اون شب در روستا جشن عروسی بر پا شده بود که به دعوت اهالی محترم و دوست داشتنی لوه به جنش رفته و بسیار عالی پذیرایی شده و در شادیشان شرکت نمودیم.
شب هنگام هر دسته از بچه ها در متزلی که اجاره کرده بودیم شادی نموده و گپ و گفتگو نمودند .
صبح روز بعد پس از صرف صبحانه به سوی دیگر از آبشارهای متعدد روستای لوه رفته و بسیار خوش گذشت سپس برگشته و آماده حرکت به سمت مشهد شدیم .
در برگشت واسه خرید شال و لباس محلی توقف داشتیم و جهت نماز و سرویس بهداشتی در استراحتگاه دشت و در بابا امان واسه ناهار توقف کردیم که همگی به رستوران رفته و سفارشات خود را داده و ناهارشونو میل کردند.
نهایتا در ساعت ۲۲/۳۰ به مشهد رسیده و یه سفر سه روزه و خوشی رو پشت سر گذاشتیم .