صعود یکی از برج های سه قلو دولومیتی در شمال شرقی ایتالیا

0
3052

تلاش و امید به زندگی
از تجربه صعود دیواره «علم کوه»‌ تا دیواره‌های مهم و بلند سراسر جهان

محسن پورقاسم یکی از دیواره‌نوردان نام‌آشناست که به رغم معلولیت در انگشتان دست، اراده و توان ستودنی و ارزشمندی در کوه‌نوردی، سنگ‌نوردی و دیواره‌نوردی داشته و دارد … به گونه‌ای که حتی در سومین دوره جشنواره‌ صعودهای برتر در سال گذشته، به عنوان چهره‌ی شاخص امید به زندگی معرفی و کلنگ‌نمادین جشنواره به وی نیز اهداء شد.

وی پس از تجربه صعود به دیواره علم‌کوه در سال ۱۳۹۴، برای صعود به دیواره‌های مهم و بلند سراسر جهان از قاره اروپا و آمریکا تا پاکستان برنامه ریزی کرده است … وی در همین رابطه با ارسال متنی به کوه‌نوشت، وضعیت و موقعیت فعلی خود را به شرح ذیل روایت کرد:

مدتی است به همراه هم طناب و مربی خوبم فرشاد میجوجی مشغول تمرینات و آماده سازی خود هستم تا پروژه صعود خود را با شعار “تلاش و امید به زندگی” آغاز نمایم. امسال بلندترین و معروف ترین دیواره های کشور ایتالیا در منطقه دولومیتی ها را در برنامه صعود خود دارم. برج های سه قلو؛ Tre Cime de Lavaredo (بلندترین برج آن Cime Grande با طول صعود ۵۵۰ متر) و دیواره Marmolada با طول صعود ۹۵۰ متر.

در صورت موفقیت در صعود این دیواره ها و البته ثبت صعود دیواره علم کوه در سال ۹۴ در ارتفاع بالای ۴۰۰۰ متر، رکورددار صعود دیواره نوردی معلولین جهان خواهم شد.
انرژی مثبت و دعای خیر یکایک همه مردمی که برای موفقیت زندگی خود تلاش میکنند تا دنیای بهتر برای خود و جامعه خود بسازند، بهترین کمک من در این راه خواهد بود.
سپاس فراوان – محسن پورقاسم 

پی‌نوشت:
🔺هم طناب و همراه محسن پورقاسم در صعود دیواره های ایتالیا، دیواره نورد مشهور Simon Gietl از کشور ایتالیا خواهد بود.

افزودن دیدگاه

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید

11 − 6 =