تعمیر چادر کوهنوردی

0
1182

 

تو این ویدیو به نکته مهم تعمیر دیرک چادر رسیدیم تیرک های چادر معمولاً از جنس آلومینیوم هستن و میشکنن یا کش داخلشون پاره میشه با این روش میتونین وسط برنامه تیرک چادر رو تعمیر کنین .

برای دیدن ویدیو کلیک کنین 

حتما باید فیلتر شکن روشن باشه

آموزش کوهنوردی، سنگنوردی، دره نوردی، نجات، بقا، طبیعت گردی

————————————————————————————-

– برای دیدن ویدیو های بیشتر و آموزش های کاملتر می تونین روی لینک زیر کلیک کنین: https://www.youtube.com/channel/UCQ3ZUN44sA9qwh6J5O21LJw?sub_confirmation=1 .

این ویدیوها هم ممکنه به کارت بیاد

پوش دوم چادر کوهنوردی چقدر باید باشد https://youtu.be/HJk3h5uA80Y .

بهترین چادر موجود در بازار ایران

https://youtu.be/QIsxepkkr3c

——————————————————————————————– ♦️ و قسمت مهم : به این فکر کن که اگر یه روزی همه کوهنوردا سنگنوردا و دره نوردا و یا هر کسی که داره تو طبیعت ماجراجویی میکنه اطلاعات کاملتری داشته باشه و حادثه ها رو به حداقل برسونه چی میشه.. . . و اون روز آرزوی منه ❤️❤️ …………………………………………………………………………………………………………………… ♦️کلی ویدیو آموزشی در قسمت های مختلف کانال هست که می تونین اونا رو هم ببینین تمام ویدیو ها تقسیم بندی شده که راحتتر پیدا کنین و در رشته های مختلف سعی کردم که آموزشی داشته باشم . ——————————————————————————————- ♦️من تمام ویدیو ها رو با گوشی ضبط میکنم و از هر مکانی و یا هر وسیله ای که بتونم استفاده میکنم که یه مطلبی رو آموزش بدم —————————————————————————————- ♦️من کی هستم:🤔🤔 . رضا اسماعیلی متولد ۱۳۵۶ از سال ۱۳۷۲ تقریبا دارم در رشته های مختلف کوهنوردی فعالیت میکنم و حدودا از سالهای ۱۳۷۷ به رشته های فنی علاقه مند شدم و در این زمینه فعالیت هام رو جدی تر کردم در زمینه مدارک کوهنوردی در حال حاضر مربی سنگنوردی و دره نوردی و کوهستان در سطح باشگاه هستم از سال ۱۳۹۸ شروع کردم به آموزش های تصویری که تا الان بیشتر از ۲۰۰۰ دقیقه ویدیو ضبط شده دارم خودم همچنان در حال یادگیری هستم و سعی میکنم هر تکنیک جدیدی یاد میگیرم سریع به زبان فارسی تبدیلش کنم و به قول معروف بومی سازی کنم و به دیگران هم آموزش بدم و از این کار لذت می برم …………………………………………………………………………….. ♦️من سعی میکنم حداقل هفته ای دو یا سه تا ویدیو آموزشی تولید و منتشر کنم ولی اگر دنبال یک تکنیک یا ابزار خاصی هستین می تونین زیر یکی از پستها کامنت بزارین و مطمین باشین من میخونم و سعی میکنم سریعتر در موردش آموزش بذارم …………………………………………………………………………………………………………. شبکه های اجتماعی من که میتونین اونجا هم منو دنبال کنین: اینستاگرام : https://www.instagram.com/koohplus/ سایت : https://www.koohplus.com اگر در مورد کوهنوردی دنبال مقاله های متنی هستی می تونی تو سایت کلی مطلب خوب پیدا کنی

افزودن دیدگاه

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید

4 × 1 =