برگزاری دوره های آموزشی

0
3210

بنا به اعلام فدارسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی ج.ا.ا با توجه به اتمام فصل زمستان و روند گرمایش آب و هوایی، جهت برگزاری دوره‌های آموزشی موارد زیر را اعلام می‌نماید:

🔵 اجرای دوره‌های آموزشی کوهپیمایی و کارآموزی برف از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ تا اطلاع ثانوی با در نظر گرفتن شرایط ایمنی و آب و هوای منطقه بلامانع می‌باشد.

🔵برگزاری دوره‌های پیشرفته برف نیز به شرط وجود برف مناسب دوره پیشرفته برف از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ تا اطلاع ثانوی با در نظر گرفتن شرایط ایمنی و آب و هوای منطقه بلامانع می‌باشد.

🔵 برگزاری دوره‌های کارآموزی و پیشرفته سنگ‌نوردی و پیشرفته صعودهای ورزشی از فروردین ماه سال ۱۳۹۷ در صورت مساعدبودن آب و هوا و ایمنی منطقه بلامانع می‌باشد.

🔵اجرای دوره‌های آبشارهای یخی از تاریخ ۱۸ اسفند ۹۶ به بعد مشروط به ایمن بودن منطقه و فضای آموزشی بوده و برگزارکنندگان می‌بایست با هماهنگی بخش برف و یخ فدراسیون اقدام به برگزاری دوره نمایند.

🔵اجرای دوره‌های نجات در برف (بهمن‌شناسی) تا اطلاع ثانوی با درنظرگرفتن شرایط ایمنی و در صورت مناسب بودن برف بلامانع می‌باشد.

🔴برگزارکنندگان موظف به بررسی شرایط ایمنی مکان و زمان برگزاری دوره‌های آموزشی می‌باشند و در صورت عدم نظارت، عواقب به عهده برگزارکننده می‌باشد.

افزودن دیدگاه

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید

1 × 2 =